שמעת על כנס המשחקים?

באפריל לפני 8 שנים  בערך עפרי ואני טיילנו בדרום אמריקה באקוודור. כבר שנינו עבדנו והרווחנו טוב, ועשינו טיול קצת יותר מפנק מהטיולים של אחרי צבא בדרום אמריקה. שטנו באוניה מפוארת (יחסית) באיי הגלפגוס. ראינו שלל בעלי חיים, ובגלל תקרית רפואית, עפרי קיבלה את הכינוי bottom leap bobby. טיילנו עם מדריך בג'ונגלים ועשינו טיול טרקטורונים לצלב ענק שמשקיף על עיירה שנקראת banos – שירותים

two-blue-footed-boobies
blue footed bobby

ואז התקרב ובא ערב פסח.  ורצינו לחגוג את ליל הסדר כסדר כלומר כולנו מסובים.

כמו שמספרים שבחו"ל ישראלים עושים הכל כדי להימנע מישראלים אנחנו ממש הלכנו באחסניות לראות איפה יש מקבץ גדול של  ישראלים שהולכים לחגוג. אז אמנם זה לא היה כל כך קשה. מצאנו אכסניה של ישראלי שעבר לגור שם, וכולם חגגו את ליל הסדר כולל  מצות והגדות והכל. רוב החברה היו כמובן אחרי צבא והיו די מופתעים למצוא שני זקנים בוגרי אוניברסיטאות בינייהם. אני זכיתי לכינוי  "המהנדס".הייתה חוויה מיוחדת מאוד, אם לא הסתכלת הצידה וראית את הגרמנים משחקים בצד סנוקר, היית יכול לחשוב שאתה בישראל.

ביחדנס

אני חושב שאנשים אוהבים להיות במקום עם אנשים שדומים להם, אם אותם תחומי עניין ואותם מאפייני התנהגות. זה בטח קשור לתכונה אבולוציונית שיבטית שהתפתחה אצלינו אלפי שנים.להיות בקהל זה חוויה עוצמתית, יספר לך כל אחד שהלך להופעה במקום לשמוע מוזיקה בבית. אפילו אם עומדים רחוק מהבמה והסאונד גרוע.

gen-con-crowd_r86sul
כנס GENCON, אולי אחד הגדולים בעולם

בעולם המשחקים כמו בהרבה תחומים אחרים יש כנסים. בדיוק בימים אלו יש כנס ענק בארה"ב, ויש כנס ענק דומה באירופה בגרמניה מתישהו.

דרקוניקון

בסדר גודל שונה, כרגע, אצלינו יש את דרקוניקון. זהו כנס למשחקי תפקידים ומשחקי לוח. כנס דרקוניקון יתרחש ב18 באוגוסט בתל אביב. בכנס יהיו תחרויות, טורנירים, משחקי תפקידים מסוגים שונים ושיטות שונות ויהיה גם איזור שמוקדש למשחקי לוח.
אם אתם מוכנים לקפוץ למים העמוקים יש כרטיס כניסה יומי שנותן כניסה לכנס ואפשרות לשחק בכל סיפריית משחקי הלוח וכל הטוב זה במחיר של 20 שקל לאדם. אם אתם רוצים מישהו שיעזור בטבילה הראשונה, אני ממליץ להצטרף לאחת הסדנאות ללימוד משחקים שמעבירה חמוטל בן דב. זו סדנה של שעה וחצי והיא תתקיים בעשר בבוקר ובארבע אחה"צ. והיא בעלות של 20 שקלים נוספים. אם תרצו תוכלו גם להשתתף בהשקת משחק מאוד פופולרי for sale  שתורגם לעברית ונקרא נדל"ן בקטן. הוא מתאים לילדים מגילאי 8, ולא מצריך לדעת קרוא וכתוב אך דרוש ידע בחיבור וחיסור
אם אתם כבר יותר מנוסים אפשר לשחות עם הכרישים במשחקי מיניאטורות או במשחקי תפקידים.
חשוב לי לציין שחלק מהאירועים דורשים ידע מוקדם, אז כדאי לבדוק באתר

וגם אני אהיה שם עם אורי, חפשו אותנו. אשמח לעזור בכל דבר.
גילוי נאות – אין לי שום קשר לכנס או למארגנים מלבד היותי משתתף.

2 תגובות על ״שמעת על כנס המשחקים?״

כתיבת תגובה